-->

Зв'яжіться з нами

(067) 316 7 209
Легкові авто
Всі типи легкових та комерційних авто. Фургони, пікапи, мінівени, купе та інші. А також дизельні, паливні автівки та електрокари
Сільгосптехніка
Трактори, комбайни, самохідна техніка, сівалки, культиватори, жатки, плуги, борона, обприскувачі, посівні комплекси
Спецтехніка
Екскаватори, бульдозери, навантажувачі, котки, автовишки, бетонозмішувачі, автокрани
Вантажівки
Фури, тягачі, самоскиди, зерновози, контейнеровози, причіпи, евакуатори, рефрижератори, фургони, напівпричіпи

ПРОГРАМА BEST BENEFITS

BEST BENEFITS — Програма підтримки та відновлення підприємств в період війни. Вона дозволяє гарантовано заощаджувати 30% на послугах лізингу та страхування КАСКО.

Тобто, Ви отримуєте компенсацію на всі наші послуги та страхування КАСКО. Таким чином, загальна сума за послуги лізингодавця вже зменшена на 30% на весь термін дії договору.

Отже сума грантової компенсації – це заощадження на послугах лізингодавця. Ця діяльність стала можливою завдяки підтримці, наданій Агентством США з міжнародного розвитку згідно з умовами гранту BEST LEASING в рамках діяльності проєкту USAID “Інвестиції для стійкості бізнесу”.

ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМИ BEST BENEFITS:

  • Рішення надається за 30 хвилин, у робочі дні
  • У Вас відсутні грантові зобов’язання стосовно бізнесу
  • Мінімальний пакет фінансових документів
  • Мінімальний аванс від 0% та строк лізингу до 5 років
  • Доступність. Грантовою програмою можуть скористуватись більш ніж 95% всіх ММСП та ФОП, зареєстрованих в Україні

ХТО МОЖЕ БРАТИ УЧАСТЬ

ЮР. ОСОБИ ТА ФОПИ, У ЯКИХ:

  • балансова вартість активів до 20 млн. євро включно;
  • чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) до 50 млн. євро включно;
  • середня кількість працівників до 250 осіб включно.

ЧОМУ БІЗНЕСУ ПОТРІБНА ПРОГРАМА BEST BENEFITS?

МАЛО КОШТІВ

В нас ви можете заощадити 30% з послуг лізингу та страхування

ЖОРСТКІ ВИМОГИ

На відміну від грантів - у Вас будуть зобов’язання лише за договором лізингу

БАГАТО ДОКУМЕНТІВ

Для рішення за 30 хв - потрібно лише паспорт, ІПН та декларація чи баланс за 2022/2023 роки

ДОВГИЙ ПРОЦЕС КУПІВЛІ

При наявності необхідного об`єкта лізингу, термін від подачі документів до реєстрації 5-7 робочих днів

МАЄТЕ ПИТАННЯ ЩОДО ПРОГРАМИ?

ОПИС ВИМОГ ДО УЧАСТІ

Вимоги до ФОП

  • ММСП (малі та середні мікропідприємства) з балансовою вартістю активів до 20 млн євро включно
  • Чистий дохід від реалізації продукції до 50 млн євро включно
  • Середня кількість працівників до 250 осіб включно
  • Власником та кінцевим бенефіціаром є особа резидент України
  • Працюють на ринку від 6 місяців
  • Документи для отримання рішення за 30 хвилин: паспорт, ІПН, декларація за 2022-2023

Вимоги до Юр. Осіб

  • ММСП (малі та середні мікропідприємства) з балансовою вартістю активів до 20 млн євро включно
  • Чистий дохід від реалізації продукції до 50 млн євро включно
  • Середня кількість працівників до 250 осіб включно
  • Не отримує підтримки за програмою «Доступний фінансовий лізинг 5-7-9%», та/або від іноземних фінансових інституцій
  • Власником та кінцевим бенефіціаром є особа резидент України
  • Працюють на ринку від 12 місяців
  • Документи для отримання рішення за 30 хвилин: паспорт та ІПН директора, Баланс – Ф1 і Ф2, з відміткою з Державного комітету статистики (або з електронним підтвердженням) за періоди: 2022 (за рік), 2023 (рік)

ЯК ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ПРОГРАМІ

Подайте заявку на сайті, або замовте дзвінок

Менеджер лізингової компанії погоджує графік лізингових платежів з Вами. Ви подаєте заявку на лізинг та надаєте документи

Ми перевіряємо Ваш фінансовий стан та відповідність умовам програми

Ми з Вами підписуємо договір фінансового лізингу на умовах програми, USAID компенсує 30% від суми вартості лізингу за договором

Ви сплачуєте авансовий платіж, Ми — купуємо обʼєкт лізингу у постачальника

Ми реєструємо, страхуємо та готуємо обʼєкт лізингу до передачі

Ми передаємо обʼєкт лізингу Вам в користування. Після закінчення строку лізингу - передаємо Вам у власність.

ПРАКТИЧНИЙ ПРИКЛАД

  • 1
    Ви купуєте легкове авто вартістю 1 300 000 грн.
  • 2
    З Вами затверджуються умови фінансування: сума авансу (від 20%), сума фінансування, сума компенсації (30%).
  • 3
    Підписання договору, сплата авансу та реєстрація автомобіля.
  • 4
    Отримання автомобіля в дилерському центрі.

ПРИКЛАД НА ЦИФРАХ

1 300 000 грн.
Вартість автотранспорту
1 040 000 грн.
Сума фінансування
77 520 грн.
Сума грантової компенсації
1 480 880 грн.
Всього з урахуванням програми
БАЖАЄТЕ ПРОКОНСУЛЬТУВАТИСЬ?

Залишилися питання?

/* */